Filmezz.net

Ebben a sorozatban filmeket mutatok be.Van köztük jó és rossz is.És közben sokat hülyülök.

Friss topikok

Címkék

Átállás egy kis szünettel

2012.02.01. 17:58 emberallatg

Sziasztok.Gondoltam hogy leírom (de majd videóban is elmondom) hogy a Filmezz.net átáll a kritikákra.Eddig ha valaki nem tudná nem kritikáztam hanem csak beszéltem a filmről.De mostmár a beszéd alatt fog menni a film pár jelenete.Amelyik jelenetről beszélni fogok az fog éppen a beszéd alatt menni és ezáltal egy kicsit baaadmovies-os lesz de mégis más.Szerintem nem is kell említeni hogy ez kicsit nehezebb munka mint az eddig  kiadott Filmezz.net epizódok.Így a videók nem fognak ilyen sűrűn felkerülni és lehet hogy egy videó 2 hétbe is beletellik majd.De persze ez nem azt jelenti hogy megáll az élet mostantól számolva 2 hétig de lehet hogy egy ideig nem lesz Filmezz.net.Ez az idő lehet akármennyi.Lehet hogy csak egy nap lessz de lehet hogy egy hónap.Még nem terveztem el de mindenképpen,ha lesz új rész azt a blogra felrakom.Nem is húzom tovább az időt.Továbbra is nézzétek a Filmezz.net epizódokat és úgyszintén a blogot is .Sziasztok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://filmezznet.blog.hu/api/trackback/id/tr614044344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása